Acasă Economic Carpatair își transferă campaniile verii pe Facebook

Carpatair își transferă campaniile verii pe Facebook

DISTRIBUIȚI

 Carpatair, compania aeriană full-service cu hub la Timișoara, lansează, pe perioada verii, mai multe campanii cu premii și tarife preferențiale pe retelele de socializare. Astfel, începând cu 8 iulie, a debutat concursul “Puzzle cu destinațiile Carpatair” care va avea ca mari premii două city break-uri pentru două persoane la Roma și Veneția. 

”Concursul se va întinde pe o perioadă de 25 de zile, timp în care fanii de pe pagina de Facebook a Carpatair trebuie să refacă în mod corect imaginea din puzzle-ul destinațiilor Carpatair”, a declarat Paula Ardelean, vice-presedinte Marketing & Vânzări Carpatair. În plus, în luna august, Carpatair va iniția, tot pe pagina de Facebook, concursul “Recunoaște destinația zileï”, care va fi recompensat cu premii la fel de atractive. Campaniile care vor fi lansate de Carpatair în aceasta vara vin în continuarea promoției ”Ziua Norocoasă” care s-a desfășurat în intervalul 5 mai – 30 iunie 2011, prin care s-au oferit bilete de avion începând de la 65 de euro one-way cu toate taxele incluse către 26 de destinații din 7 țări. Pagina de Facebook Carpatair a fost lansata în octombrie 2009, atunci când majoritatea companiilor aeriene au început să conștientizeze oportunitățile promovării prin intermediul rețelelor sociale.

 

Comentarii

comentarii