Acasă Economic Nestle România extinde fabrica din Timișoara

Nestle România extinde fabrica din Timișoara

DISTRIBUIȚI

Fabrica Nestlé din TimișoaraNestlé, liderul global în industria alimentară, continuă să își consolideze activitatea în România prin extinderea fabricii din Timișoara. Inaugurată în 2000, fabrica a produs anual mai mult de 90 milioane de napolitane. Noua extindere va permite unității să continue îmbunătățirea produselor de tip napolitană, dar și să includă o nouă linie de producție pentru băuturi. Fabrica Nestlé, în prezent localizată la periferia orașului Timișoara, s-a extins cu o clădire cu o suprafață de 1.600 m2 cu linii de producție noi și renovate pentru napolitane și băuturi. Extensia va permite ca Nestle România să continue îmbunătățirea calitatății napolitanelor produse în prezent în Timișoara (JOE și Nesquick) și să își extindă operațiunile de producție a băuturilor (NESCAFÉ 3în1 și NESCAFÉ Cappuccino).
“Extinderea fabricii din Timișoara este parte a planurilor Nestlé de creștere în România și are scopul de a întări prezența companiei atât pe piața locală, cât și la nivel european. Prin noua unitate, ne propunem să aducem produse de înaltă calitate clienților noștri români și să creștem exporturile”, a explicat Hervé de Froment, director general Nestle România.
Inaugurată în 2000, fabrica a beneficiat de investiții de aproximativ 10 milioane de euro în ultimii 5 ani și în prezent are 350 angajați din cei 1.000 de angajați ai Nestlé în România. „Fabrica din Timișoara a crescut constant de la intrarea Nestlé pe piața din România și suntem mândri să anunțăm că vom continua în aceeași tendință. Ne așteptăm ca noua extindere să mărească capacitatea de export și să poziționeze fabrica Nestlé ca una dintre cele mai importante din regiune”, a declarat Ramon Mendivil, director al fabricii Nestlé din Timișoara.
Prezentă pe piața din România din 1995, Nestlé produce la Timișoara din anul 2000, prin intermediul propriei fabrici, parte a rețelei de 486 de fabrici la nivel internațional. Operațiunile Nestlé din România acoperă 10 unități de business: băuturi, dulciuri, produse pentru gătit, înghețată, cereale pentru mic dejun, produse alimentare pentru sugari și copii mici, alimente pentru scopuri medicale speciale, hrană pentru animale, vending și Nespresso. Nestlé susține dezvoltarea durabilă a societății prin intermediul platformei Creating Shared Value, care integrează preocupările companiei cu privire la nutriție, consumul responsabil de apă și dezvoltarea rurală. Aceasta abordare este implementată în România prin inițiative privind alimentația sănătoasă și grija pentru copii, cum ar fi proiectul “Împreună creștem copii mai puternici”, desfășurat în parteneriat cu Societatea Națională de Pediatrie în scopul promovării unei alimentații echilibrate cu un conținut adecvat de fier. În completarea acestor inițiative, compania este activă și în privința stimulării angajării tinerilor prin programul “Nestlé Needs YOUth”, oferind în perioada 2014 – 2016 circa 200 de locuri de muncă tinerilor din România. Tinerii vor beneficia, de asemenea, de pregătire și consiliere pentru carieră.

Comentarii

comentarii